THE BOOK COMMUNITY TAG

Здравейте, хора! Реших да направя този таг, защото е забавен, а аз много обичам таговете! Благодаря на Мартин за тага! Аз тагвам МериYuliТеодора и Теди.(И всички, които искат да го направят, разбира се!) Та, да започваме… 😀

1. ГЕРОИ ОТ ДВЕ РАЗЛИЧНИ КНИГИ, КОИТО БИХА БИЛИ СТРАХОТНА ДВОЙКА:
Този въпрос е доста труден според мен ;Д Тамлин (Двор от рози и бодли) и Ъмбридж (Хари Потър) 😀 😀 😀 Не мога да си представя по-ужасна комбинация. Щеше да ми е забавно да ги гледам как се мъчат взамно… True love does exist ♥

2. ВЗЕМИ БРОЯ БУКВИ ОТ ИМЕТО СИ, И НАПИШИ КНИГАТА, КОЯТО ОТГОВАРЯ НА ТЕХНИЯ БРОЙ ВЪРХУ РАФТА. ПРОЧЕЛ ЛИ СИ ТАЗИ КНИГА? АКО ДА, КАКВО МИСЛИШ ЗА НЕЯ?
4 букви… “Сойка-присмехулка” от Сюзан Колинс. Това е любимата ми поредица ;Д Добре де, една от всичките, но имайте предвид, че още днес си мислех колко хубаво щеше да е, ако имаше друга подобна поредица… Но после реших, че ще е най-добре просто да ги прочета за 1218378973147-ти път ;Д
the_hunger_games__mockingjay_part_1_png_by_allheartsgoboom-d7ky2ry3.ТРИ ЛЮБИМИ ПОРЕДИЦИ – ЗАЩО ТИ ХАРЕСВАТ? ЗАЩО ГИ ПРЕПОРЪЧВАШ? 
“Хари Потър”, защото това е вторият ми дом. “Мъглороден”, защото ми показа, че няма нищо невъзможно… стига да знаеш как да го постигнеш и да си готов да жертваш всичко в името на това, което искаш. Оф… това е трудно :Д Вече споменах Игрите, така че “Двор от рози и бодли”, защото ми показа, че няма нищо лошо в това да искаш повече от живота.

4.НАЙ – ДОБРАТА КНИГА, КОЯТО ПРОЧЕТЕ ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА ГОДИНА:
Не мога да избера една :Д Много са…

5.АВТОР, ЧИЯТО НОВА КНИГА БИ КУПИЛ БЕЗ ДОРИ ДА СИ ЧЕЛ РЕЗЮМЕТО:
Брандън Сандърсън, Патрик Нес и Лейни Тейлър. Няма нещо от тези автори, което да съм чела и да не ми е харесало.

laini-taylor-interview
6. ЛЮБИМО МЯСТО ЗА ЧЕТЕНЕ:
Точно любимо място нямам, но обожавам да чета през лятото, докато вали дъжд… За да мога да чувам дъжда, но да не ми е студено ;Д Аххх, защо не е лято и не вали сега :Д (Обичам и снега ♥)

rain

7.ЛЮБИМА КНИЖНА СЦЕНА – МОМЕНТ, КОЙТО СЕ Е ЗАПЕЧАТАЛ В СЪЗНАНИЕТО ТИ:
Още в началото на “Сянката на вятъра” Даниел е много тъжен, навън вали… И той казва нещо от рода на:”Небето също плачеше за майка ми”… Сега не помня точния цитат, но това сравнение винаги ми е харесвало страшно много. Небето плаче заедно с теб, сякаш може да усети болката ти… Не знам защо, но го помня ;Д

8.ЛЮБИМ КНИЖЕН БЛОГЪР:
Не влизам много често напоследък, но когато вляза винаги чета постовете на Теди.

9.ЛЮБИМ КНИЖЕН ВЛОГЪР:
Аз съм обсебена от PeruseProject. Ако съм столквала някого през живота си, то това е Regan. 😀

10. ЛЮБИМ КНИЖЕН ПРОФИЛ В ИНСТАГРАМ:
Мнооооооого са… Ето някои български: JustMyBookstagramBooksAlexMercurialReads, Yordankaa.k и много други… Сега има доста нови акаунти. Да се надяваме да са постоянни, че сме много малко :Д Искам да добавя и една буукстаграмърка от Канада, която е просто… goals♥ Няма друг такъв акаунт: ABookishLoveAffair

Надявам се отговорите ми да са ви харесали. Сега е ваш ред 😉

5 thoughts on “THE BOOK COMMUNITY TAG

Leave a Reply

